Werkgroep weer actief met groen onderhoud

Nadat we vorig jaar voor de Open Monumentendag o.a. de Kleine kruitmagazijnen toegankelijk gemaakt hadden en een laag grond en groen van de bestrating hadden verwijdert, is het weer aardig begroeid geraakt.

Dus was het hoog tijd om weer in actie te komen, zodat het er met het weekend van het verdedigingserfgoed op zaterdag 18 april weer netjes uitziet.

Er waren deze keer wat mnider mensen beschikbaar, maar toch voldoende om het klusje snel te klaren.

Ook de Sucht van de kruitmagazijnen in Bastion VIII is gedaan. Ook dankzij de door de gemeente Gorinchem beschikbaar gestelde bosmaaier was het werk allemaal goed en snel te doen.


door

Tags: